lördag, augusti 20, 2011

Älskar att ordna fest

Vår nya altan är inte ordentligt insupen. Och vi har inte ordnat en stor fest i år.
Den kombinationen gör att jag precis nyss suttit och skickat typ 45 inbjudningar till en fet kräftskiva om två veckor.

Är redan nu så uppspelt över festen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Åh vad det är roligt att ordna fest!


Uppdatering typ sju minuter senare: Men svara på inbjudan då folk! Svara då! Svara att ni kan komma då! Hallå, svara!
Har noll tålamod när jag är uppspelt.

4 kommentarer:

inte skyldig sa...

Haha, jag är precis likadan!

Matilda sa...

Ja, det är ju sååå roligt. Blir helt uppspelt bara jag tänker på det. Fest med fina vänner alltså, kan inte bli mycket bättre

Linda sa...

Jag hörde att vi var inbjudna och vi kommer troligtvis.Sånt därnt praktiskt som måste klaffa först bara. Tack för inbjudan! :)

Matilda sa...

Ja, jag tänkte bjuda dig personligen i morgon eftersom du inte finns på Facebook längre. Vore superkul om ni ville och kunde komma!