måndag, augusti 29, 2011

Sommarens sista helg

Trots världens huvudvärk och trötthet tog jag och pojkvännen båten till min kollega på grillkväll i lördags. Och vilken tur att vi gjorde det! Det här var troligtvis sommarens sista helg med strålande sol och varmt väder.

När vi kom dit bastade vi i vedbastun och badade länge och väl i det härliga vattnet.
Photobucket
Sedan åt vi brakmiddag och drack vin och vin och öl och vin och drinkar.
Photobucket
Och så här glad och brusig var jag!
Photobucket
Kvällen avslutades först på morgonen och vid sex sju tog vi båten hem igen. Nöjda, glada och förfriskade.

2 kommentarer:

malin sa...

Vilken härlig bild på dej! Lite avundsjuk på hur bra ni nyttjade lördagen. Jag kollade på film :)

Matilda sa...

Tack! Och ja, jag är grymt glad att vi gjorde det så. Trots att vi båda var grymt hängiga. Dessutom var festen en riktig pangfest! Du borde ha varit med!