måndag, januari 17, 2011

Shit, vad jag har missat mycket!

Vid ett sådant här tillfälle är jag glad över att jag i stort sett aldrig använder min RSS-läsare och att den inte är uppdaterad. Jag skulle nämligen dö om jag fick svart på vitt hur många olästa blogginlägg jag har.
Jag gick nyss in på några av bloggarna jag läser och konstaterade att jag får bläddra sidor tillbaka för att hänga med.

Hur jag ska ha tid med det har jag ingen aning om. Särskilt inte när jag å yrkets vägnar också måste uppdatera mig i nyheter.
Kanske ni kan hjälpa? Vad har jag missat?

4 kommentarer:

Erica sa...

Vad jag kan komma med av minsta intresse i så fall är väl att Agnes aldrig ligger stilla längre. Hon rullar huset runt och sitter själv allt längre stunder. Stora damen som längtar efter att träffa gummor o guffar igen <3

I övrigt? Ingenting tror jag...snö, slask och halka kanske? Men det kommer du märka så fort du kommer hem till holmen ju =)!

Fröken Bovary sa...

Herreminje

Tesa sa...

Ja oj vad du har missat mycket! ;) Faktiskt egentligen. Men vi tar det när vi ses på torsdag! Så får du berätta om eran resa också. kram kram

Matilda sa...

Erica: Åh, stora damen! Vi måste ses snart igen!
Fröken Bovary: Ja, herreminje har jag helt missat. Herreminje!
Tesa: Ja i ditt liv känns det som att jag missat massor. Saknar dig! Ses snart!