tisdag, januari 18, 2011

Men lite brun är jag i alla fall

Gnällde i Singapore över att det regnade. Regn gör nämligen ingenting åt brännan, om ni inte visste det. Jag hade ju som mål att bli äckligt brun på den här resan som ni minns. Äckligt äckligt brun.
På flygplatsen i går gnällde jag ännu mer: ”Mina bikiniränder syns ju knappt!” och i morse när jag stod framför spegeln och kladdade på mig mascara lät klagovisan ungefär likadant. Jag är blek. Blek blek blek.

Men när jag kom till jobbet slog jag på photoboothen på jobbdatorn och kollade på den senaste bilden kunde jag konstatera att allt är relativt. Blek blek blek är bättre än dödsjuksfärgad.

Efter:

Före:

7 kommentarer:

Linn sa...

Skönt att du är tillbaka nu tycker jag. Vi har saknat dig här.

Anonym sa...

Ringen vill vi se!!! :)

malin sa...

Du ser alldeles lagom fräsch ut! Du vill ju inte se ut som en tysk som legat på thaistranden i tre månader.
Och håller med den anonyma kommentarer: fram med ringfingret!

Fia sa...

=) ja ringen vill vi också se!!Bjussa på en bild vettja=)=) Du är nog brunar än oss likbleka=)

Hanna sa...

Jag tycker att du är oförskämt snygg!

ina sa...

du ser så glad ut, härligt!

Matilda sa...

Linn: Åh tack!
Anonym: Om du inte hade varit anonym hade jag kanske tagit din uppmaning på allvar. Det handlar om att ge och ta vettu! Hehe.
Malin: Men jag ville ju se ut som en tysk som legat på thaistranden i tre månader! Fast tack i alla fall!
Fia: Nja, kommer kanske. Och jag hoppas jag inte flagar bort allt på en gång bara!
Hanna: Puss på dig!
Ina: Nämen åh tack! Vad snäll du är!