onsdag, januari 26, 2011

På ilsket humör

Känner mig fittig i dag. Fittig i den åländska bemärkelsen alltså.
Stör mig till exempel på alla jävla löjliga ”skriv det här i din status på Facebook så får killarna undra ...” *tihi, jag är så gulligullig*

Gah!

Vill inte läsa en enda status till som bara innehåller ”svart”, ”jag gör det i soffan” eller ”champagne” eller vad fan det nu kan vara för några fler sådana där som snurrar. Kan inte folk bara skriva roliga alternativt informativa grejer i sin status i stället?
(Som om jag är Facebooks bästa barn ... Haha!)

5 kommentarer:

Ojsan sa...

Haha. Jag kan däremot kanske upplysa dig om nåt roligare, om du inte sett det redan. Jag upptäckte nämligen att H&M har Lovisa Burfitt-illustration-prydda saker i sin Home-avdelning. Och jag har för mig att du gillar hennes illustrationer.Och så har jag själv köpstopp (och ingen dusch som kräver draperi), så jag skickar shoppinglusten vidare. Funkar det?

Matilda sa...

Jag har redan en väska från H&M med hennes tryck ...
Och kuddfodral och servetter från deras samarbete med illustratören Cassandra Rhodin. Heh.
Shopaholic? Va? Vem? Jag?

För övrigt har jag inte vågat gå in på H&M:s hemsida sedan jag inledde köpstoppet i oktober. Är rädd att trilla dit igen. Hehe.

Ojsan sa...

Ajdå, sorry, skulle inte sagt nåt då kanske! Haha. Men läckert var det, draperiet. Funderar i svaga stunder på att klicka hem det baraföratt.

Matilda sa...

Sa du duschdraperi förresten ... Jag tror nog att jag skulle behöva ett nytt sådant ...

hehe.

Ojsan sa...

Haha!