måndag, september 29, 2008

Resultatet


8 kommentarer:

Anonym sa...

va fint de blev=)

Nilla nill@hotmail.se sa...

URSNYGGT!!! =)

Anonym sa...

oj, vad lik Anna Ternheim du var på den översta bilden. :)

Matilda sa...

Lalena: Tack tack. Lite nytt i alla fall. Trist att spara hår...

Nilla: Tack. Fast såååå ursnyggt vet jag inte om det blev. Skulle haft en omgång slingor till i håret så blir det nog perfekt. Det får bli sen.

Englastad: Haha, ja kanske. Blå ögon båda två i alla fall... =)

egoistiska egon sa...

tjusigt värre!

malin sa...

Finfint! Och snygg klippning!

Tesa sa...

Nice!! Väl värda sina 25 kronor, dom slingorna!! ;) hihihi.. Faktiskt fint, trodde dock inte det var riktigt såå ljust som det blev..

Matilda sa...

Egon: Tack.

Malin: Haha! Klippningen gjordes i juni tror jag. Nu är den bara på utväxt. Det är därför jag är tvungen att bli lite blondare så det åtminstone händer något med håret.

Tesa: Väl värt 25 kronor. Men slingor är ju nästan alltid ljusa och faktiskt kan jag tänka mig ha det ännu ljusare. Kanske bli blondin igen? Haha! Sotlugg och linlugg. Måste ju stå upp för mitt namn.