fredag, september 05, 2008

I dag ...

... sket sig hela mitt sunda liv som jag levt i typ två veckors tid. Åt pizza till middag. Så mycket för mitt chipsförbud och regelbundna mattider. Behövde tydligen bara börja jobba.

... såg jag en dubbel regnbåge. Otroligt nog både när jag åkte till jobbet tidigt i morse och när jag åkte därifrån sent i kväll. Försökte dessutom fota den genom en regnig bilruta, med vindrutetorkare i vägen. Medan jag körde. Det gick sådär.

... var det allmänt kaos på jobbet. Eller i alla fall i mitt huvud. En vecka som ”vanlig” reporter hade varit att föredra framför att kastas in som nyhetschef. Hoppas kollegorna förlåter mig.

... såg jag Rolfen för första gången på över ett år. Rolfen, min kära söta gulliga och ganska värdelösa före detta bil. Still going strong, i dag 22 år gammal. Imponerande!

Inga kommentarer: