måndag, september 22, 2008

Ni skulle bara veta

Här hade jag tänkt lägga upp tre bilder på vårt helt kaotiska kök.
Det är helt belamrat med disk, gamla dagstidningar, skräp, brev, viktiga papper, spritflaskor, gamla ölburkar, chipspåsar, inredningstidningar, kvitton, brödsmulor och annan skit. Det är så äckligt att jag nästan fick magont när jag skulle gå och lägga mig i går.

Men eftersom pojkvännen kom på mig när jag fotade bedrövelsen så kan jag inte lägga ut bilderna och skriva en nedvärderande text om mig själv. Han bad mig att inte skämma ut mig.
Så jag gör inte det.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha! :) HAN ville inte bli utskämd tror jag :P Det är bara fint med lite självironi, eller vad man ska kalla det!

Matilda sa...

Mille: Så var det nog... Och å andra sidan är vi väl lika utskämda bara jag skriver om att det ser förjävligt ut...