onsdag, september 10, 2008

Ibland gillar jag att vara tragisk

Är förkyld och trött. Arbetar för mycket. Sover för lite.
I går jobbade jag från åtta till halv nio. Alltså inte en halvtimme utan tolv och en halv timme.
Middagen bestod av en korv från macken. Glassigt värre.

Jag har samma kläder som i går, orkade inte komma på en ny konstellation i morse. Också gnisslar jag tänder igen.
Känner mig som en looser. White trash.

Men när jag gick med stripigt äckligt hår med en korv i handen i går slog det mig att det känns ganska gött. Ibland är det faktiskt ganska skönt att släppa på alla krav och bara vara tragisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, välkommen till MIN värld :-D!!
Sådär känner jag mig typ alla dagar numer...tragiskt, faktiskt!!

...men du ska inte jobba sådär, Matilda. Snart är du ju helt slutkörd helt och hållet! Så lugna tempot när du kan :-)!

Mailade dig idag, men ang. innehållet i mailet men ta det bara om du orkar o hinner!!! Lova;-)!

Kram från oss

Matilda sa...

Erica: Jag lovar, jag ska inte jobba ihjäl mig.
Kolla din mejl förresten... Jag gjorde så gott jag kunde, kan inte riktigt göra det du bad om...