onsdag, september 17, 2008

Det funkar, det funkar!

Tänker jag inte känns det bättre.
Det funkar ta mig fan att koppla bort buren.

Ska bara se till att hålla mig sysselsatt precis hela tiden i fortsättningen. Typ lyssna på musik på jobbet eller så. Då kan jag ju bara jobba och lyssna. Att tänka då blir ju liksom en grej för mycket för simultanförmågan. Har dessutom förstått att simultanförmåga är skit. Det är så unga tjejer (jo, jag anser fortfarande att jag tillhör den kategorin. Kom inte och säg något annat!) blir utbrända. De gör allt – hela tiden. Jag med.

Nåja. Tänkte lägga upp en urtjusig bild också. På mina målade naglar. Och mitt fina armband. Bilden är tagen i lördags. Eller i fredags kanske.
Värsta snyggot! Eller hur var det nu...

3 kommentarer:

Matilda sa...

Var det en pik eller?

Daniela sa...

klart du är värsta snyggot.. ;) fräsch färg, piggar upp lite i höstmörkret!

Matilda sa...

Daniela: Visst gör det! Orange är fint!
Och förresten, naglarna är snyggo, men jag ser en aning hmmm... mongo ut på den här bilden.