tisdag, juli 01, 2008

Splittrade tankar från en hjärndöd

Ett urval:
• Jag ska skriva en bok. Jag vet hur den ska börja.
• Dumma Mille har raderat sin blogg och slutat blogga. Bajs-Mille!
• Hur vet man att man har migrän?
• Kan man åka båt hela vägen från Stockholm till Karlstad?
• Jag är sugen på att plugga. Något grafiskt. Ett år eller så. Någon som har någon klok idé var och vad man ska plugga?
• När ska jag ha tid att utveckla mig själv?
• Hur gör man för att få frilansjobb. – Söker, jag vet. Men hur?
• Jag borde löneförhandla igen.
• Jag vill ha bort mitt moppedäck som landat runt magen. Diggar inte alls det.
• Jag vill flytta in i huset. När jag var där i helgen luktade det landet. Hur underbart som helst. Frågan är bara om jag klarar av att bo på landet hela tiden.
• Jag har kommit på att jag är ganska bra som jag är. Precis så som jag är.
• Fan, vad jag hatar nyhetstorka när det är lika stor torka i hjärnan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

mille orkar inte blogga mera. men hon tar gärna en fika!

och har du migrän så skriver du definitivt inte några blogginlägg ^^

Matilda sa...

Mille: Jo, jag vet... Tycker bara att det är tråkigt. Du är inte bajs egentligen.
Och nej, det var inte idag jag hade vrålont i huvudet. Men häromdagen.

Anonym sa...

egentligen? lät konstigt det där du :)

Anonym sa...

ah nu hajja jag ;p

Matilda sa...

Ja, egentligen inte bajs. Egentligen jättebra.
Inget konstigt alls! =)