tisdag, juli 08, 2008

Tapeten live och golv beställt



Var och snurrade på stan i dag med T. Fönstershoppade bland annat på möbelvaruhusen. När vi gick i ett såg jag helt plötsligt min tapet till köket uppsatt och klar på en vägg.
Kan bara konstatera att jag hittills inte ångrar mig det minsta. Den är skitsnygg!

Köket i huset börjar faktiskt snart ta form. Beställde det tvåstaviga ekgolvet i dag också.
Om en vecka har vi det. Lagom tills mamma och pappa kommer hit. Så otroligt lägligt. Det behövs gratis arbetskraft för att lägga in det. Haha!

Så när golvet är på plats kan mamma och jag tapetsera. Sedan är det bara att börja skruva ihop köksinredningen. Och beställa kakel.
Damn it! Det närmar sig.

4 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Den var superfin! blev kär i möbeln också. Vilken butik såg du detta på, för det var inte ikea va?

Matilda sa...

Mio. Jag diggade också möbeln. Kan tänka mig den framför tapeten i mitt hem också.

Petra sa...

Skitsnuggt ju. Jag behöver färg på mina väggar känner jag och jag tokgdiggar grönt!

Matilda sa...

Petra: Visst är den snygg!?
Grön är förbannar skönt! Min favoritfärg just nu.