onsdag, juli 02, 2008

Den största nackdelen med sommaren

Det värsta är att det bara går gamla repriser och allmänt skit på tv under sommaren.
Det gör ju att jag, trots alldeles för många timmar framför datorn redan, måste sätta mig här för att få tiden att gå.
Orkar inte engagera mig i en bok, har läst alla tidningar och hittar inte ett skit att titta på på tv:n.

Och som grädde på moset. Så har typ alla lagt ner sina bloggar. Kanske inte lika drastiskt som Mille, men de flesta skriver inget i alla fall.
Borde leta upp nya favoriter att följa i sommartorkan.

3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

men visst är folk skitadåliga på att skriva blogg? det är ju NU man är som mest kreativ.

Anonym sa...

vilket tjaffs det va om min blogg då! NÄSTAN så man funderar på att starta en ny, från ny kula.

Matilda sa...

Egon: Du med och jag med! =) Haha!
Närå, vi skriver väl med jämna mellanrum i alla fall!

Mille: Åh, äntligen fattade du vad jag ville! Alla pikar är ju för att JAG VILL LÄSA DIN BLOGG! =)