måndag, juli 28, 2008

Sex dagar kvar, still counting

Sex dagar kvar om jag räknar bort denna dagen. På redaktionen börjar det pratas om att sommaren är över, förbi, slut. Vägrar att tro dem. Det är ju NU den börjar. På riktigt.
Det kan min bringa fortfarande berätta. Kan knappt ha bh på min brända kropp i dag. Har helkropputstyrsel för att undvika att solens strålar ska träffa mig. Sanslöst!

Och just ja! Jag måste starta en ny nedräkning. Fyra dagar kvar till sommarfesten. Damn va full jag planerar att bli. As usual, alltså. Hepp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din semester kommer att bli underbar. Du har ju laddat ordentligt....:)Mentalt f�rberedd �r ordet.
Synd att jag missar eran sommarfest (som jag bjudit in mej sj�lv till) �r p� jobb d� sista passet.
Ha det fint!!
/Marika

Matilda sa...

Så synd att du inte kan komma. Hade varit härligt att ha dig med! Kram!