söndag, november 15, 2009

Sköna söndag

Photobucket
Meningen var att jag skulle lägga ut en dräglande god bild här. Men så blev det inte. Det blev en lite småäcklig bild i stället.

Hur som helst – i dag lagade vi american pancakes till frukost. Har drömt om det sen Stockholmshelgen och fick äntligen min längtan stillad.
Körde med bacon och lönnsirap och florsocker. Skitgott blev det. Sött och salt.

Resten av söndagen tänkte jag ägna åt att få lite vettigt gjort. Har just konstaterat att jag inte har ett normalt vardagsliv. Jag vet liksom inte riktigt hur man gör när man är ledig och lyckas göra absolut ingenting i stället. Så hör man om andra som bakar scones och möblerar om typ. När hinner folk?

2 kommentarer:

Alexandra sa...

det låter gott d!!!!!

Matilda sa...

Det var jäkligt gott. Prova vetja!