torsdag, november 12, 2009

Gräv en grop och släng ner mig däri

Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna så var den här vedervärdiga tiden förbi.
Jag är förkyld och dras med huvudvärk. Sån där som touchar migrän. Måste skruva ner ljuset på datorskärmen både här hemma och på jobbet för att det inte ska sticka i ögonen.

Och på jobbet har det varit sinnessjukt mycket. Jag vet inte om det beror på att jag är ineffektiv, men jag har knappt hunnit dricka kaffe på hela veckan. Så slutar jag 22 på kvällarna.

Jag önskar bara att as-november var förbi och det snart var jul. Eller vår. Tänk när knopparna på äppelträden spricker ut. Åh! Kan inte någon fixa så att det blir så nu?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag håller helt med dig där! Jag hatar den här tiden på året.. Magsjukor, förkylningar och till på det nu då svininfluensan. Blää för november-mars!

Matilda sa...

Precis. Blä! Fast mars är okej, då fyller jag ju år! =)