måndag, november 16, 2009

Övertolka INTE!

Herregud. Jag kan ju inte skriva något längre. Det förra inlägget var bara ett öppenhjärtligt meddelande till mina vänner, att jag inte orkar vara där för dem just nu eftersom jag tar på mig alla andras problem. INGET ANNAT.

Jag är så jävla less att inte kunna skriva saker, inte kunna vara tyst en dag eller bete mig på något vis utan att det ska tolkas som om jag mår dåligt eller något annat.

Skriver jag verkligen så jävla otydligt? Herregud, jag borde inte jobba som journalist i så fall.
Skulle jag må riktigt kass skulle jag meddela det på ett annat sätt än via kryptiska inlägg på bloggen. Okej?


Edit: Jag syftar inte på någon av er som kommenterade förra inlägget. Fick höra saker på annat håll.

1 kommentar:

A sa...

PÅ RIKTIGT!!! Kan inte folk bara låta dig skriva vad du vill.
En liten fråga till er som övertolkar, försöker er på att läsa mellan raderna och sen pratar med andra om det, varför läser ni magkänsla??? Eller läsa kan man göra men varför VARFÖR ska ni hålla på som ni gör??? Har ni så fruktansvärt tråkigt liv att ni måste dra ner andra oxå??? Eller är det de att ni är så nyfikna, in snöade och allmänt naiva???
Har ni aldrig haft en dålig dag?? Kännt er maktlösa när en kompis, familjemedlem eller liknande har det jobbigt???
JAG BLIR SÅ ARG!!!!
Skulle ni våga vända ut och in på er, era känslor och tankar som M gör????

Låt henne skriva vad hon vill och klara ni inte av det så sluta läsa!