onsdag, september 02, 2009

Jag lever inte i dag

Jag är död. Kanske inte fysiskt helt och hållet, men psykiskt.

Orsakerna är dessa:
• Tionde dagen på jobb i rad. Utan ledigt alltså. Och det börjar kännas.
• Vin, spanish coffee och öl till middagen i går. Ja, jag blev nästan lite full.
• Dåligt med sömn flera dagar i rad.

Säkert finns det fler orsaker men eftersom jag är död kan jag inte tänka så bra.

Det var allt jag ville säga. Eller just ja, i morgon klipper jag mig. Har fortfarande inte bestämt om det blir lugg eller inte. Velpelle som jag är.

4 kommentarer:

jeppe sa...

Spanish coffee, var det me likör 43 i va?

Erica sa...

Go for it!! Klipp lugg och ta steget =) Tror inte jag sett dej i lugg förut?!

Matilda sa...

Jeppe: Precis! Drack vi den på efterfesten kanske? Jag gillar det skitmycket.

Erica: Ja jo ... Det är inte det att jag inte vågar. Jag är bara rädd att jag kommer att se förjävlig ut i det. =( Haha!
Och du lär inte ha sett mig i hellugg. Sist jag hade det var för 18 år sedan typ, och då kände inte vi varandra. =)

jeppe sa...

Jo, det kanske vi drack. Fast jag tycker Irish Coffee är godare, ifall man låter bli att hälla i kaffe, grädde och farinsocker och lägger i en isbit istället. =)