tisdag, september 01, 2009

Feglortar är ni allihopa!

Statistiken visar att mellan 100 och 200 personer är här varje dag och trynar. Endast ett tjugotal kommenterar och har gett sig till känna. Fegt.

Ibland blir jag bara så frusterad över att så många finns här, tar del av mina tankar men inte säger ett skit. Jag får höra från alla möjliga håll att folk vet saker om mig som de omöjligt kan veta utan att ha läst min blogg. Varför kan de då inte stå för det?

Och dessutom är tvåvägskommunikation så mycket trevligare.

20 kommentarer:

Djinni sa...

Håller helt med.. jag lite lagt ner min blogg för stunden, hinner inte med bygget, jobb, ungar, man, facebook OCH blogg =) Har skaffat mig en liten twitter istället men det känns ungefär som att skriva nåt på FB. Jaja nu ska jag till svägerskan på kaffe. Ha en trevlig 1 september och en mysig middag!

mamaMill sa...

Jag är här och tjuvläser ^^

jeppe sa...

Jag är här och trynar. Vad säger reglementet, ska man lämna en kommentar varje gång man går in här eller? =) Du skriver himla bra...

Matilda sa...

Djinny: Jag har inte gett mig på Twitter. Som du säger, allt tar tillräckligt med tid ändå. =)
Och tack, vi ska ha en trevlig middag. Hoppas jag. =)

Kratthaggan: Nja, inte tjuvläser va?

Jeppe: Regelverket säger: Gör som du vill. Men tycker bara det är trevligt att veta vilka som läser. Lär ju aldrig få reda på exakt vilka, men som sagt: Tycker det är löjligt med de som uppenbart läser men inte vågar erkänna det. =)

Linda.E sa...

Jag får väl lov att outa mig då :P. Hittade din blogg via Milles och tycker du skriver kul och har bra smak. Som jag sa på Arken (ja, alltså det var jag som hoppade på er under eran årliga barrunda) verkar du ha åsikter som jag delar.

Gilla eller gilla inte, mig blir du inte av med på ett tag! Jag ska bli bättre på att kommentera! Länkar till en blogg som ligger i träda, men en dag kanske jag hittar motivationen igen.

egoistiska egon sa...

HEJ! Men du vet ju redan att jag läser. Haha.

Jessy sa...

*vinkevink*

jag läser din blogg! du skriver väldigt bra! och jag gillar det jag läser! så mig blir du inte heller av mig! ;)

aprilbarn sa...

jag vill inte kalla de tryna, men jag läser de du skriver. Du skriver så himla bra, de har jag alltid tyckt. Du kunde bli författare.

Tesa sa...

Ja att jag läser borde du väl veta iaf?! ;) Och du skriver ju så bra så klart att folk då blir intresserade. Kram!

Jessica sa...

Ja, du vet väl redan att jag läser din blogg. Och det är ofta något intressant eller roligt du skriver om! Det märks att du är duktig på att skriva, kanske därför du jobbar på en tidning! Kram!

It´s all about me sa...

Haha, första gången jag besöker din blogg, men nu känner jag ju att jag måste lämna en kommentar :D

Ps. Jävligt snyggt hem du har (refererar till bilerna nedan!)

Alexandra sa...

och jag läser ju förstås =) kram

Johanna sa...

jag läser oxå men de tror jag du redan vet! =)

Erica sa...

Nä, nu tänker jag protestera!!

Jag tänker inte ta åt mig att vara en feglort!! faktiskt inte, för jag kommenterar både lite nu och då, och du vet ju att jag är här =)
(skrivet med trots likt en 3-åring, med glimten i ögat ;-)!

Helt på riktigt förstår jag PRECIS vad du menar. Därmed mitt beslut att lösenskydda. För mig känns det bra att ha gjort det!

Kram på dej o hälsa D.

(börjar bli dags att ses snart igen, tycker jag!?!)

Bullen sa...

Jag kikar ju också in här ibland. Eller ja, ganska så ofta :) Och precis som många andra redan sagt, så är det för att du skriver så bra. Sug åt dig, det verkar ju vara en allmänt gällande uppfattning det där med att du skriver bra.

Anonym sa...

Du vet ju redan att jag läser och jag brukar faktiskt komentera i bland i alla fall... =) Kram Hanna

Matilda sa...

Linda: Kul. Jag minns dig nog, trots alla shotar det blev den kvällen. =) Kul att du läser.

Egon: Hej! Jo du visste jag.

Jessy: Har du också en blogg? Ska genast länka. Kul att du läser.

Aprilbarn: Tack.

Tesa: Visst om dig också...

Jessica: ... och dig med. Det är ju nästan bara ”kändisar” som vågar ge sig tillkänna ändå.
Tack för de snälla orden!

Its all about me: Välkommen hit då. Och tack, jag gillar mitt hem skitmycket. Otippat va? =)

Alex: Det visste jag!

Johanna: Och du med!

Erica: Tanken har faktiskt slagit mig också. Men samtidigt så gillar jag ju att många läser. Så jag får väl helt enkelt stå mitt kast och låta alla fortsätta läsa och snacka bakom ryggen. =)

Bullen: Anade nog att du var här titt som tätt. Kikar in hos dig också ibland.
Och jag försöker suga åt mig även om jag mest tror att det är smicker. =)

Hanna: Det vet jag! Och det är jättekul att du gör det! Kram!

Matilda.N sa...

Vet hur det känns, har enligt min statistik på bloggen bra många fler besökare än de få som lämnar kommentarer. Men visst, finns ju ingen lag på att man måste kommentera, men man blir ju mer uppmuntrad och sporrad att skriva när man får lite respons ibland!

Caroline sa...

Hej!Jag brukar vara in och läsa din blogg lite nu och då.Du är så otroligt duktig på att skriva så jätte intressant att läsa!Dock är jag jätte dålig på att kommentera och ska försöka skärpa mig:)

Rutger Luftgrop sa...

Jag också, jag också!