måndag, september 07, 2009

Det rätta knepet

Jag undrade tidigare vad det var som gjorde att jag kände mig så uppåt just i dag. Särskilt med tanke på att jag varit som en zoombie de senaste veckorna. Hur jag än funderade kom jag inte på något som kunde vara orsaken.

Jag har inte sovit extra länge.
Jag har inte gjort något roligt i helgen som kunnat gjort mig pigg.
Jag har fortfarande lite spänningshuvudvärk.

Ingen synbar orsak som sagt.

Så gick jag på toa och märkte att jag råkat sätta på mig trosorna ut och in.

Om det ger sån här effekt tänker jag prova samma knep i morgon. Med nya trosor då förstås.

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha, något mn borde testa då alltså, vända på trosorna! *kommer ihåg att vända troskyddet med* :D

Tesa sa...

hahaha! kanske jag skulle ha behövt gjort i morse jag med, så min dag hade blivit bättre! ;)

Anonym sa...

Hahaha, så det är så man ska göra... =)
Kram Hanna

Matilda sa...

Kratthaggan: Haha! Det är nog bäst att du kommer ihåg att vända på det också. Kan lätt se lite lustigt ut annars.

Tesa: Ja! Prova vetja!

Hanna: Jepp. Tydligen är det så.