fredag, september 25, 2009

Extraknäck, skarv och åldersnoja

Jag har massor att säga. Men i en mening ungefär. Och det blir ju lite tråkigt att i längden skriva en mening per inlägg. Så jag bjuder på en liten kompott.

1. Har haft en urmysig kväll med tre härliga vänner. The girls (och pojkvännen) liksom. Det var så himla gött och avslappnat och soft att jag tycker att det borde bli en tradition. En anspråkslös middag efter jobbet som man lagat tillsammans.

2.
Bara för att jag skrev att jag fått beröm fick jag skit i dag i tidningen. För att jag råkade skriva ”chans att få missfall” i stället för ”risk att få missfall”. Skyller såklart allt på personen jag intervjuade. Det måste självklart ha varit hon som sa så. Haha.
Annars kanske det var något freudianskt undermedvetet?

3. Apropå jobb så extraknäckte jag häromdagen framför kameran. Iklädd ... endast strumpbyxor. Och skor då. Det var dem jag visade.

Photobucket
Foto: Jacob Saurén

4. I morgon ska jag först jobba och därefter käka vidrig skarv till middag hos några vänner. Luktar det lika vidrigt som deras skit tänker jag vägra smaka.

5. Efter att ha kollat på gamla bilder reviderar jag härmed det här inlägget. Jag ser fan nästan hellre ut som 33 än som 14,5. Ser hemsk ut på bilder från tre år tillbaka. Som en mager och hemskt 13-åring ungefär. Började nästan misstänka pojkvännen för barnarov.

5 kommentarer:

mamaMill sa...

Cool bild på dina ben :)

åsa sa...

tyckte väl de va ovanligt snygga ben i tidningen också :D

skarv smakar som de låter. S K I T .
å även om tillagningen e bra å köttet egentligen smakar fint så de dom så jäkla fula så de liksom förstör hela måltiden ändå.

Johanna sa...

Du kan ju känna dig glad att hon trodde att du va 33 iaf, en kille i klassen som jag har nu(åk 5) gissade hur gammal jag var här om dagen å han gissdade på 42!!!! =)och assistenten som jag har i klassen gissade han att var 22 å hon fyller 40 i höst, rättvist va!? =)

Jessica sa...

Orättvist att du kan ha så många fina stövlar på dina smala långa ben :)

Anonym sa...

Snygga skor! vad är det för skor längst till höger? Och de röda så klart. =) Var kan man köpa dem? Kram Hanna