söndag, februari 15, 2015

Solen! Och den tillfälliga lägenheten

Nu är vi flyttade och klara. Vi blev det igår egentligen men jag var så trött och lam att jag inte orkade reflektera över det. Vi köpte med pizza (way over our budget men men) och lade oss i sängen och kollade på serier. Sedan tog jag ett bad (badkar ja!) och somnade pang bom.

Vi ska bara bo här i två veckor innan vi får tillträde till vår riktiga lägenhet men jag känner mig redan hemma. Den är urmysig och har karaktär. Och sol! Jävlar vad ljus och härlig den är. Och lyckan när jag slog upp ögonen i morse och mötte en klarblå himmel gick inte av för hackor den heller. Från vår förra lägenhet såg vi bara grannhuset om vi inte var precis vid fönstret. Då fick man en skymt av himlen.
All and all är jag rätt nöjd över att lämna den faktiskt. Och vännen som vi hyrt av är underbart glad över att komma dit igen. Win-win.

Inga kommentarer: