måndag, februari 09, 2015

Låg, bara lite låg

Idag är första dagen som jag känner att jag inte riktigt orkar hålla andan och humöret uppe. En ansökan har jag skickat in, resten av dagen har jag gått som i ett töcken och petat lite här, lite där och inte fått så mycket gjort alls.
Känner mig liksom inte på topp. Lite låg som jag antar det här stadiet av att inte göra något bidrar till. Jag blir ju låg och slutligen deprimerad om jag inte har något att göra.
Fast det där stämmer ju inte nu egentligen. Jag har massor att göra. I helgen ska vi flytta ut ur den här lägenheten och därmed måste vi packa ner allt och städa överallt och så har ju jag jobbsökandet att göra.

Äsch, jag vet inte jag. Jag är lite låg helt enkelt. Och värre är det när jag känner att jag heller inte kan höra av mig till nån för att göra något eftersom jag inte har råd att göra ett skit. 
Hoppas verkligen att känslorna inte håller i sig.

Inga kommentarer: