måndag, februari 02, 2015

Jag ropar inte hej, jag lovar!

På fredag ska vi träffa lägenhetsinnehavaren till den där lägenheten i Östberga som jag tjatat om. Vi har inte träffat honom ännu, bara hans sambo som visade oss lägenheten. Vi skulle ha träffat honom för typ två veckor sedan men sambon hade blivit allvarligt sjuk (vad jag förstått) och legat på sjukhus och opererats så därför har det skjutits upp och skjutits upp och skjutits upp. Ångesten som det har lett till är inte nådig.
Hur som helst så är vi de enda kvar. Av de tio som sedan blev tre. Vi är de som sambon har valt, nu ska han bara möta oss och se om det känns okej för honom också. Och jävlar vad jag hoppas på det! Att vi ska uppfattas som bra hyresgäster och så. Vi ÄR ju det, men det är kanske svårt för någon annan att se det med blotta ögat.

Nåja. Gör vi inte ett gott intryck har vi ju backupboendet. Gör vi ett gott intryck får vi en lägenhet den 1 mars.
Kom igen nu, håll tummarna lite till för oss!

Inga kommentarer: