torsdag, februari 19, 2015

Idag har jag:

• Gått mig svettig tre gånger.
• Fått skäll för att jag inte har en giltig svensk legitimation.
• Ätit vrålgod hamburgare med När du inte orkar ringa en vän-Hanna.
• Spontanhandlat en skjorta som jag tänker att jag kan ha på jobbet.
• Haft läppstift.
• Åkt buss och tunnelbana som typ aldrig förr.
• Gått jättelångt för att uträtta ett ärende för att komma dit och inte kunna göra det.
• Haft ett barn sovande på mig.
• Köpt ett halsband som egentligen var halvfult men som bara kostade 20 kronor.
• Skrattat åt att auto correct ändrade halvfint till halvflint.
• Hämtat en skattesedel så jag kan börja jobba på måndag.
• Blivit kompis med min lokala kioskhandlare.

Och klockan är bara tre! Det här med att bo i en ljus lägenhet som leder till att jag vaknar tidigt på morgonen är helt underbart! 

Inga kommentarer: