söndag, januari 22, 2012

Och jag behöver minst åtta timmar sömn för att vara utvilad

Det är självförvållat och jadajada, men jag måste beklaga mig ändå.
Jag är så trött!

Att jobba en hel vecka, dricka lite öl på fredag kväll, jobba hela lördagen, stressa hem och göra sig i ordning, åka på fest, dricka ansenliga mängder öl, åka till krogen, dansa dricka festa mer, vara på efterfest, somna vid halv sex, vakna och gå till jobbet för att jobba en hel dag är liiiite för mycket för mig.
Jag är ju gammal för fan, jag borde lära mig att jag inte klarar av sådant här leverne längre.

Som grädde på moset: I kväll slutar jag jobbet klockan 22, sedan börjar jag 8.30 i morgon bitti. Oh the joy!
Tippar att jag kommer att vara typ förlamad på onsdag när jag äntligen äntligen får sova.

Inga kommentarer: