söndag, januari 20, 2008

Jag är eh, vad heter det... dement?

I går kväll kunde jag precis som i fredags inte somna. Säkert är det den där John Blund som jävlas med mig eftersom jag tidigare i veckan så stolt konstaterade att ”jag minsann aldrig har svårt att somna”.

Hur som. När jag låg där och funderade fick jag världens idé. Det skulle bli ett skitbra blogginlägg och jag hade det färdigt formulerat.
Det skulle börja så här: ”Mitt i allt jobbande hann jag med ett trettioårskalas i går...” Sen minns jag inget mer.

Jag är vad man skulle kalla glömsk. Dement. Senil. Eller helt enkelt väldigt dum.

Och det är fler som tycker det. När jag och fotografen var ute på ett jobb tidigare i dag försökte vi komma på varför vi skulle få parkera på handikappsplatsen. Han tyckte att det räckte med att jag var med eftersom jag ”är lite förståndshandikappad”. Heh. Ja, varför inte?

Inga kommentarer: