lördag, januari 12, 2008

Det här lär jag få äta upp

För första gången någonsin spacklade jag i går kväll. Vartenda litet skruvhål i köket (eller ja, så långt jag orkade i alla fall) fick sig en dutt spackel.
När jag stod där med spackelspadar (heter de så?), blåbrallor och musik på hög volym tyckte jag att det var ganska roligt.

Men det vågade jag inte säga högt. Någon, typ pojkvännen, skulle i så fall vända det mot mig längre fram. Ungefär när det är dags att spackla samma jävla skruvhål en tredje gång...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Försökte med det du sa. Men ingenting händer. Kommer bara till en massa konstiga mappar som inte går att öppna. Inga instruktioner eller nått. O viruset är kvar.

Anonym sa...

Nu tror jag att jag lyckades. Men är allt klart när anteckningarna kommer upp? Det står juh där att det är borttaget o satts i karantän. Men jag ska inte göra något mer då?

Anonym sa...

Rensa karantän med hjälp av ditt virusprogram. Kör en virusrensning med det så försvinner det. Tror jag.