lördag, september 29, 2007

Snacket går - fortfarande

Jaha. I går fick pojkvännen igen höra att det var slut mellan mig och honom.

En äldre herre frågade honom om jag fortfarande bodde i stan. Och pojkvännen som älskar att jäklas med folk sa lite bistert att jag var i stan mest hela tiden, visade mig knappt här.

Mannen blev helt förfärad och försökte trösta pojkvännen genom att säga att det nog skulle ordna upp sig...
Pojkvännen började skratta och sa: "Men alltså, det var ett skämt. Hon bor inte i stan, hon har ingen lägenhet i stan."
Mannen var ändå inte övertygad. Försökte få pojkvännen att erkänna hur det var, förklara att han inte behövde ljuga för honom.
Tror inte att pojkvännens tappra försök att intyga mannen om att jag visst bodde med honom fick mannen att tro något annat.

Jag säger då det. Fan vad jag och pojkvännen måste vara intressanta, så mycket som det snackas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du hur många gånger jag var gravid när jag bodde i Geta???

mamaMill sa...

Spelar det nån róll var man bor? Gravid är man ju ändå varannan dag, tydligen :P

Tesa sa...

hahahaha! ja vad ska man säga.. annat än Det här är Åland! jag har varit gravid tusen gånger, jag har gjort abort ett antal gånger m.m.. :) Som sagt det är tydligen otroligt intressant att prata om alla andra på den här ön! men men .. sånt man får lära sig att leva med!

Matilda sa...

Alexandra: Jo, jag vet. Många gånger.
Mirrorgirl: Jaså, du med?
Tesa: Jag vet bara inte om jag har lust att lära mig leva med det...