tisdag, september 18, 2007

Välkommen till år 2007!

Här är vi minsann före (?) vår tid. Eller åtminstone helt i tiden.
Fick just det här mejlet från bossen:

Från: chefredaktören
Ämne: Fwd: xxxx:s nya e-mail adress!
Datum: tisdag 18 sep 2007 14.53.10 GMT+03:00
Till: matilda

Hej
Jag noterar att jag ännu inte addat xxxx på Facebook, kan du skicka det här till henne.
Tack!

Vidarebefodrat brev:
xxxx xxxx xxxx xxxxx xxxxx
_________________________________________________________________



Han uppmanar dessutom mig att gå in på Facebook på arbetstid. Herregud, vart är världen på väg?

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha :)

Anonym sa...

VEM+ var?hur?när?vraför? sjukt nyfiken..:)

Matilda sa...

Mirrorgirl: Hahaha! Visst är det skoj!

Marika: Haha! Du är ju lika nyfiken som jag! Det var till sommarfågel H. En hon intervjuat i somras ville berätta hur allt hade gått och ville ha hennes mejladress.
Så, är nyfikenheten stillad? =)

Anonym sa...

Jopp, tackar för infon. By the way kommer jag och jobbar 1-5 okt. Ses då!

egoistiska egon sa...

haha. skön grej!

Matilda sa...

Marika: Yey! Skoj skoj! Då ses vi då! Kram

Egon: Visst! Och folk har mage att kalla vår tidning för mossig... =)