torsdag, september 20, 2007

Jag är nog döende

Har i flera veckor vaknat på nätterna av att mina vader krampar. Vissa nätter krampar både vader och fötter. Värken är olidlig, ungefär som när jag 40 gånger om dagen i en veckas tid gick upp och ned för en brant backe. Det var i Tyskland för övrigt.

I alla fall har jag fnulat på vad det kan vara som gör att jag krampar trots att jag inte ens rört på mig.
Vänner sa att det kan bero på vätskebrist eller brist på vitaminer. Rådet jag fick var att gå in på netdoktor och kolla under symptomet kramp.

Jag brukar inte vara hypokondrisk, men jag lovar att jag just blivit det.
Enligt netdoktor har jag epilepsi, hjärnhinneinflamation, njurcancer, hjärntumör, diabetes, förgiftningsskador och har fått en skada till följd av ett hårt slag mot huvudet.

Snart dör jag.

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Hahaha! helt otroligt ^^ man ska inte spinna vidare på+ en åkomma man har, till slut har man 30 symptom till...

Anonym sa...

Ledsen att göra dig besviken, men du är nog inte mer döende än vi andra - i alla fall inte om det bara är vaderna du tänker på... Det låter som något som kallas "restless legs" - ofarligt, men jobbigt. Alternativt mineralbrist. Börja med att köpa något multivitaminpreparat på apoteket, de har ett som är speciellt för kvinnor. Jag har haft det där själv och trodde att jag fått ALS eller nåt annat spännande. Så prata inte med mig om hypokondri, thats my middle name och jag är svårslagen... *ler skevt*

Välkommen till min sida, förresten.

Anonym sa...

Jag länkar till dig - om jag får? (För ögonblicket även om jag inte får, men det kan göras ogjort om så önskas...)

Matilda sa...

Mirrorgirl: Visst är det läskigt! Man kan ju bli sjuk för mindre!

Avgrundsdjup: Åh, tack! Se mitt nästa inlägg. Ska börja knapra vitaminer omedelbums.
Och självklart får du länka till mig!