måndag, september 03, 2007

Scattered pieces

1. Nu tänker jag aldrig mer resa bort. Aldrig någonsin mer. Är så trött på att aldrig få sova i min egen säng. Sex sängar på två veckor börjar bli en aning för mycket.

2. Jag borde operera bort mina halsmandlar. Får varbölder på dem så fort jag andats in lite baskilusker. Det vill säga nu. Mysigt! Host host.

3. Jag har köpt min första kräm med anti-agening... Till och med hoppet har lämnat mig nu.

4. Pojkvännen och jag firade sex år i lördags. S-e-x-j-ä-v-l-a-å-r!
”När ska ni gifta er då?” var den vanligaste frågan vi fick under årsdagen.


Förtydligande: Alltså, jag menar inte att åren varit jävliga. Bara att det är jävligt lång tid...

5 kommentarer:

Tesa sa...

Ja men.. När ska ni gifta er?? ;) hihi..

Matilda sa...

Tesa: Jadu.. det vet man aldrig. Rätt vad det är kommer vi och är gifta. Man vet aldrig.

Fast i och för sig ska vi kanske förlova oss först.

Tesa sa...

nej du!! Inte får du gifta dig utan att meddela mig först!!! Så är det bara! :)

Anonym sa...

Man får gratta i efterskott!! När blir det giftermål =)

Matilda sa...

Tesa: Som sagt, you never know.
Alexandra: Tack tack. Och jo, giftemål ja... se ovan. =)