onsdag, december 13, 2006

Överdosering

Uppdrag i dag: Bevaka luciatåg.
Det stod på min lista i morse. Nu är arbetsdagen snart slut och jag kan konstatera att om jag hör ”Sankta lucia” en enda gång till så spyr jag, mina öron börjar blöda och kroppen skaka i epileptiska skakningar. Just nu känns det i alla fall som om det är det som skulle inträffa. Jag har minst sagt överdoserat lucia.

Annat är det med Red Hot Chili Peppers. De har jag trots en härlig, ljuvlig, underbar (och för den delen alldeles för kort) konsert inte kommit i närheten av att överdosera. Vill ha mer och mer och mer hela tiden.
Sammanfattningsvis var weekenden (eller kan man kalla en resa mellan söndag och tisdag för weekend?) skön. Så nu vet ni. Och nu kan ni fortsätta att vara avundsjuka.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Äh, vi gillar Lucia istället vi då, sådeså! ;P *hihi*

Anonym sa...

Sanktaaaa LusFiaaa
Skänk mejj en tiaaa ;)

Så d e dig vi kommer se, med tindrande ögon, på 1a raden i S:t Görans K:a ikväll alltså? :P