söndag, december 03, 2006

Hoppas att jag svettas

I dag har jag inte så mycket att tillägga. Är trött, seg och allmänt uttråkad. Har ätit mat och duschat i dag, det är allt. Också har jag klarat av att hämta bilen och mina kvarglömda saker från festen i går. Ett helt dagsverke nästan!

Har ni tänkt på att man alltid lyckas lämna en massa viktiga saker efter sig när man har varit på fest? När jag klev ur duschen i dag såg jag till exempel att jag lämnat deon hos T. Och eftersom nöden inte har någon lag fick jag sno pojkvännens.
Så nu går jag och hoppas att jag ska börja svettas. Då får jag ju sniffa pojkvän trots att han inte är här. Alltid något.

1 kommentar:

mamaMill sa...

har också min deo hos tesa (dock i bilen men ändå) och ja va tvungen att använda min sprutdeo som SVIIIDER när man e nyrakad under armarna. hade hellre luktat johan ^^