lördag, december 02, 2006

Färra för fan!

I kväll är det fest, eller färra som det hette fram tills jag fyllde 20 och flyttade bort. Färra med chepa var det bästa. I kväll blir det med glögg och drinkar och vin och säkert nåt annat drickbart också.
Länge sen jag var på en fest-fest, en riktig alltså. Ska bli skoj att få snacka lite skit med folk och poppa lite skön partymusik. (Märker ni att jag redan har börjat ladda och peppa mig för kvällen.)

I kväll ska jag dessutom vara party hela jag. Trots att jag hela livet har hatat saker som glittrar tänker jag göra det i kväll. Guld är fan i mig allt som glimmar! Haha!
Skyller mitt kraftiga klädombyte med det nuvarande "ful-snygga" modet. För så är det faktiskt, mycket i affärerna är otroligt fult fast ändå går man och klämmer och känner på plaggen och tänker "det där vore kanske något..." eller "Paisley-mönstrat kanske är snyggt..." Haha!

Inga kommentarer: