söndag, december 10, 2006

So long, Farewell

Då så. Nu bär det i väg.
Är uppe med tuppen eftersom jag är en urusel planerare och inte ens funderat på vad jag ska packa med mig. Suck, typiskt mig!
Kom dessutom på sent i går att jag glömt föra över pengar till mitt andra konto också, så nu vete gudarna om det blir någon shopping för mig.
Det är bra att vara impulsiv för det mesta, men liiiite borde jag kunna planera tycker jag.

Jaja, i går kväll var det ju julbord till på köpet. Det va hiskeligt roligt måste jag säga. Skrattade högt och ljudligt hela tiden nästan. Skoj skoj!
Men vinet igår sitter som en mössa på skallen i dag.
Fast det ska nog gå bra. Jag vet ju att jag har ett fint hotell med prassliga manglade sängkläder, små förpackningar av shampoo och allt annat "hotelligt" som väntar. Det är hur mysigt som helst ju.

Och, icke att förglömma, det viktigaste av allt: Red hot-konserten på måndag kväll. Wish me luck!
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Good bye! Hörs om några dar igen!


PS1: I natt flög äntligen Fuglesang. Avis!
PS2: Mopedkillen som pojkvännen krockade med har flyttats till sjukhuset här. I dag ska pojkvännen dit och hälsa på. Usch, han tar det så hårt. Önskar jag kunde följa med som stöd.

1 kommentar:

mamaMill sa...

hoppas ni får det skitkul på konseren! allt annat vore visserligen konstigt ;p

vad? ha david krocka med nån? usch då!! hoppas det inte gått allt för illa!!