tisdag, december 05, 2006

Svinaktigt

Det är sällan jag utan en speciell anledning tackar nej till en fika efter jobbet. Det hör också till ovanligheterna att jag hoppar i duschen direkt när jag kommer hem från jobbet. Det är väldigt ovanligt att jag går omvägar när jag möter människor och snabbt som fan kastar mig in i bilen så att jag slipper stanna och prata med någon.

Men i dag gjorde jag allt det där. Jag ville att alla skulle slippa känna min vidriga doft som satt i kläder, hår och näsborrar. Den hade riktigt etsat sig fast och var minst sagt vedervärdig!
Förklaringen är att jag i två timmar i dag befann mig i en svinstia.
Kan tänka mig MÅNGA roligare sätt att tillbringa sin dag på än omgiven av en hemsk stank och grisar på 500 kilo, 2 meter långa och höga till min midja!

Visste ni förresten att grisar såg ut så? Det fanns ingen liten "Babe - den modiga lilla grisen"! Bara de där stora monstrena till svin. Hu! Funderar på att skippa griskött i framtiden... bara så ni vet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå skippa? att äta dom smakar ju bara bra och luktar ingenting :P ja menar, va ska du ha på julbordet i år då? *s*

Erica sa...

vad gjorde du i en svinstia?! Bara undrar..

Erica sa...

Det är så otroligt kul att du lägger in små kommentarer på min blogg, du är den enda som gör det :) Det gör mig lika glad varje gång, så fortfätt gärna med det :) Tack!