onsdag, februari 05, 2014

Sömn och bönor med bacon

Jobba nio dagar i rad, komma hem, byta om och gå ut och äta för att fira att jag och A hängt och hånglat i två år. Det tar på krafterna. I synnerhet när jag åt så himla mycket mat och drack en halv flaska vin. Somnade kvart över tio! !!! !!!
Minns inte senast det hände.

I dag vaknade jag förstås jättepigg och ska snart till frisören och bli lite blondare. Tror jag i alla fall. Vet aldrig vad som händer när jag sätter mig i en frisörstol.
Är för övrigt en äkta ålänning nu när jag ätit den ryska kryddoxen på Park. Helt okej god. Godast på tallriken var dock bönorna med bacon.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Grattis till två år!

Jag förstår inte riktigt detta med kryddoxen. god absolut, men nog kan man få godare och mera spännande rätter serverade på Åland?

KRam!

Matilda sa...

Precis min tanke också. Den var ju god men inte så speciell som alla hade sagt. Soltunas vitlöksbiff är ju nästan mer spännande i all sin enkelhet.
Och tack! Kram.