söndag, juni 15, 2008

Grov skofetischist


På riktigt börjar jag tro att jag har någon undergrävd sexuell störning som gör att jag blir kär och kåt på skor. Jag kan helt enkelt inte låta bli att köpa dem.

De här röda handlade jag i fredags. Såg dem på håll, de stod på ett bord och nästan ropade till mig: "Prova oss, köp oss, ta hem oss".
Och jag provade, blev ännu mer kär och tog med dem hem.

Har köpt fem par skor på typ två månader. Borde kanske lugna mig snart.
Det börjar bli så mycket skor i hallen att pojkvännen nu hotar med att jag måste slänga ett par gamla skor för varje nytt par jag köper. Och det går ju faktiskt inte.

Jag får väl börja smuggla hem skorna, gömma dem i garderoben och ta fram dem när han inte är hemma. Klappa, smeka och gulla med dem i smyg.
I så fall behöver jag inte tvivla länge. Då är jag verkligen störd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey!
Det finns hur många män som helst som tänder på snygga skor, jag till exempel. Jag älskar när min fru tar på sig några nätta snygga i sängen... och inget mer...
Det är bara KUL!