tisdag, maj 08, 2012

Virusskit

Är fortfarande sjuk. Sjuk så inåt till och med. Var till sjukhuset i fredags och tog halsprov - visade ingenting. Var till sjukhuset i dag och kollade lungorna - visade ingenting.
Det de kunde konstatera bägge gånger är att jag dragit på mig nåt envist virus som liksom satt sig överallt.

Har ont i öronen och lock för dem, har bihålorna fulla med snor och därmed rinnande näsa och ständig tryckande huvudvärk, har ont i halsen och ont i lungorna. När jag andas liksom rosslar det av slemmet som rör sig upp och ner längs luftstrupen. För att inte tala om hostan. Fy fan!

Kort sammanfattat mår jag alltså skit och kan varken andas genom näsan eller munnen. Tror jag har feber också.
Är så fruktansvärt less på det här nu. I morse kände jag sån hopplöshet att jag bara ville gråta.

Just nu önskar jag bara en enda sak: Att bli frisk!
Om gud, Shiva, Oden, ödet eller vem som nu bestämmer kan fixa det lovar jag att aldrig mer önska mig något. Så gärna vill jag bli frisk och bli mig själv igen.
Kan du fixa det? Pretty please?

Inga kommentarer: