tisdag, maj 22, 2012

Inte frisk, men inte sjuk i alla fall

Onsdag förra veckan hände något med min hals. Hostan liksom tog sig någonstans och slemmet började lätta.
Sedan dess har jag visserligen fortsatt hosta slem, snutit mig alldeles för många gånger och haft lite tryckande huvudvärk från bihålorna. Men. MEN! Jag känner mig friskare. Inte frisk men friskare. Inte lika öööööh i huvudet längre, det går liksom att tänka utan att känna sig som ett dumhuvud.

Jag vet att ni troligtvis bryr er noll, men för mig är det här revolutionerande! Efter två tre månader med asförkylning är jag på väg att bli frisk. Fattar ni, frisk!
Och fuck ödet om du tycker att jag jinxar det här. Jag är så glad att jag ärligt talat skiter i det just nu.

2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Win! Jag förstår känslan precis. Envisa sjukdom.

Matilda sa...

Ja minst sagt envisa sjukdom. Känslan just nu är eufori!