tisdag, maj 15, 2012

Nu ska jag bli pigg

Åsa har tvingat på mig en sån här grej. Mat i flytande form.
Eller ja, det är egentligen någon form av proteinpulver med antioxidanter, vitaminer och annat krafs. Tanken är att jag ska äta det som komplement till min vanliga kost för att Åsa tycker att jag ska bli frisk. Hon, precis som jag, har ledsnat på att jag drar på mig allt skit som finns i omlopp och dessutom aldrig verkar bli fri från dem.

Första gången jag testar nu. Kör det som mellanmål den här gången, då mitt blodsocker är som lägst. Får se hur hungrig jag är till middagen sen bara ... Jag äter ju liksom inte lite mat annars så att utöka med en massa extra på det blir kanske för mycket? Så att jag blir spymätt. Nåja, vi får se. Min ämnesomsättning är ju störd som fan, så högst troligtvis händer inte ett skit.

Inga kommentarer: