onsdag, april 18, 2012

Svar 5: Så gick det med stalkern

J: Hur gick det med gubben på taket? Slutade han förfölja dig sen?
Stalkern, han som jobbade på grannens tak, stirrade på mig när jag åt frukost, tog reda på mitt namn, skickade 17 vänförfrågningar på Facebook och mejlade mig en massa. Han slutade jobba på grannens tak och slutade höra av sig till slut.
Jag skickade ett mejl till honom där jag skrev att jag inte kände honom och att han skulle sluta höra av sig. Jag skrev att han betedde sig underligt och att jag tyckte att det var obehagligt. Och det gick tack och lov hem.

Några helger senare såg jag honom på krogen. Han glodde som tusan men slutade stirra när jag stod och kramades och pussades med en annan mitt framför ögonen på honom.
Nu hoppas jag att han aldrig någonsin mer kommer stalka mig. Eller någon annan för den delen.

2 kommentarer:

Frippe sa...

Äh, det där funkar ju inte. Allt en man tänker i det läget är ”yessss, trekant!".

Matilda sa...

Haha! Det tvivlar jag på.
Okej om det hade varit en annan tjej jag stod och hånglade med framför hans ögon. Men så var det ju inte.