onsdag, april 25, 2012

Tröttheten TRÖTTHETEN

I morse började jag gråta eftersom jag var så trött. Min kropp värker, min näsa rinner och huvudet sitter visserligen kvar på plats men verksamheten i det har flyttat ut. Jag är helt jävla slut. Så trött som jag typ aldrig har varit förut.
I kväll ska jag gå och lägga mig klockan tio. I morgon kväll ska jag gå och lägga mig klockan tio. På fredag ska jag baske mig också gå och lägga mig klockan tio och på lördagen ska jag sova till klockan två på dagen.
Då, kanske kanske, kan jag känna mig pigg igen. Kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske ska gå och lägga dig lite tidigare än tio om du är så trött...

Matilda sa...

Jag tror att tio räcker bra. Nästan tio timmars sömn borde vara tillräckligt. Dessutom tror jag att det kan vara svårt att somna innan dess.