måndag, april 30, 2012

Nya människor

I helgen hade jag spontanfest. Jag och några vänner lagade jordärtskockssoppa och öppnade en flaska vin. Lagom tills vi hade ätit klart hörde folk från alla håll och kanter av sig och eftersom vi alla är av mentaliteten the more the merrier så bjöd vi över flera människor.
J kom över med en flaska whisky, N kom efter middag med föräldrarna, M kom efter jobbet och släpade med en kollega och så vidare. Och rätt vad det var, var vi ett helt gäng.

Och det bästa med det var att ingen av oss, inte ens jag, tidigare hade träffat alla människor som var på festen. Vilket jag tror var receptet som gjorde att kvällen blev så himla rolig och lyckad. Jag gillar det här med nya människor!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Matilda! Vart har alla bilder försvunnit i din blogg?! Ja vill se bilder ju! :)

Matilda sa...

Jag är så jävla dålig på att fota för tillfället, därför inga bilder. Skärpning utlovas!