måndag, april 16, 2012

Dagens outfit

Eftersom Jojjo (kan inte länka via mobilen) frågade var skorna på förra bilden var ifrån kom jag på att jag gjorde ett stort misstag. Lägger jag upp en outfit måste jag ju förstås skriva var kläderna är ifrån. Dumbass!

Så.
Skor: beiga kängor från H&M, köpta förra våren eller kanske till och med förra hösten.
Jeans: Acne. Troligtvis i modellen Hex som de flesta av mina jeans. Eller möjligtvis den där med lite stretch. Flex kanske?
T-shirt: Monki. Köpt förra våren.
Tröja: H&M. Gammal som gatan. Har numera lufthål under BÅDA armarna.
Örhängen: Också H&M. Äldre än tre år.
Och så var det jag då. Tillverkad i Karlstad, också gammal som gatan, men i ett helt unikt utförande. Inte till salu. (Om vi inte snackar rätt pris då förstås ...)

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Såklart går de alltså inte att få tag på längre, men tack för info! Och du är inte alls gammal som gatan, lugn nu. I mina bästa år heter det efter 30!

Matilda sa...

Okej då. Jag är bara nästan gammal som gatan. Gammal som en ganska ny gata.