måndag, februari 27, 2012

Vad är det med måndagar?

Det slår aldrig, eller sällan i alla fall, fel.
Måndag eftermiddag och jag blir helt jävla fucked up. Grinig, på dåligt humör, orkeslös, trött och låg.
Nu är klockan 14.30 och jag är grinig så inåt helvete.

Det värsta är att det inte finns en orsak. Jag skulle så gärna önska att jag visste varför, för då kanske jag skulle veta vad jag skulle göra för att bota det. Det enda som hittills fungerat är att springa. Om jag inte däckar efter jobbet så ska jag fan göra det. Springa tills det smakar blod i munnen.

3 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Mumsa ett mellanmål på eftermiddan!

Matilda sa...

Tog ett äpple och en kopp kaffe. Blev tillfälligt lite bättre. Kanske är så enkelt att det är blodsockernivån som är sjukt låg?

It's all gonna be fine sa...

Det brukar inte hjälpa i alla fall. Är man trött blir det mkt värre om blodsockret dessutom är lågt. Om inte annat får man ett litet avbrott och en liten knuff.