tisdag, februari 07, 2012

Ingen hejd på dumheterna

Ho ho vad jag blir mobbad på jobbet i dag för dumheterna jag hade för mig i lördags.
Inte bara att jag ville att folk skulle ta på min mage, jag drog tydligen ner kjolen en bit och visade magen också.
Och inte bara att jag bad folk känna på min kjol, jag sa ”det är ingen sexuellt, men känn på min kjol”.

Jag ska dessutom ha frågat min kompis ”kan inte vi bli kompisar?” Åh gud. Vi är ju redan kompisar.
Och så har jag blivit påmind om att jag satte upp folks hår på krogen, erbjöd en kille att byta hans byxor mot min kjol så att han skulle få känna hur gossig den var och gjort en himla massa annat dumt.

Ibland undrar jag om det helt enkelt inte vore bäst att låsa in mig i ett mörkt rum och kasta bort nyckeln.

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Men det är väl alla förunnat att göra såna saker ibland? Så länge man är snäll och trevlig så är det ju ingen fara, även om man gärna vill slippa höra om det sen...

Matilda sa...

Jag är tack och lov alltid glad när jag dricker alkohol. Tyvärr alltför glad ibland. Som i helgen uppenbarligen.
Men, jag bjuder på det. På min mage och kjol alltså.