måndag, februari 13, 2012

Och här sitter jag med en stor tvåa

Den senaste tiden har det varit så himla mycket. Program varje kväll typ. Dejt med vänner, flytthjälp, öl här och där, träning, skönt häng, jobb och gud vet vad. Det har gjort att de få gånger jag har varit hemma har det antingen varit fest eller så har jag varit bakfull. Tragiskt men sant faktiskt.

Förra helgen konstaterade jag att jag inte hade varit i mitt vardagsrum sedan helgen innan. Och samma sak nu. Jag var i vardagsrummet senast förra helgen.
Den lilla stunden jag är hemma, det vill säga när jag äter och timmen innan jag somnar typ, så hänger jag i sängen eftersom datorn står där. Kollar på serier och slösurfar. Ibland sitter jag också i köket.

Därför känns det väldigt nödvändigt att sitta med en stor tvåa på 75 kvadrat. Väldigt nödvändigt.

Inga kommentarer: