tisdag, februari 07, 2012

Händelserik helg. Eller inte.

I lördags var det verkligen full fart. Jobba, stressa, bli dement och förlora förmågan att skriva, hem och duscha och sedan fest, krogen och efterfest.
Därför har jag de två senaste dagarna (vad som egentligen blev min helg eftersom jag jobbade lördag) gjort så lite som möjligt.
Efter att ha varit vaken mer än ett dygn ägnades söndagen åt att vakna, gå och äta pizza, gå hem och lägga mig. Och sova resten av dagen. Och natten.

I går var en lika spännande dag. Efter dusch och frukost blev det lunch på stan och sedan tv-seriemaraton. Började kolla på Game of Thrones och kunde inte slita mig. Såg sju avsnitt innan ögonen höll på att trilla ihop. Sju entimmesavsnitt alltså. Så jävla bra. Det tar ett tag att komma in i den, men när man väl gjort det – då är det kung.

Inte så många knop gjorda den här helgen alltså. Men, jag har i alla fall arbetat upp en otroligt bra förmåga att ligga på rygg. Kan ju vara en bra sak att kunna.

Inga kommentarer: